سایت دایرکتوری افق کار
شماره آگهی: 1551
دربندک پردیس

توضیحات آگهی

گزارش برنامه پیمایش آبشار شکر آب روستای آهار اوشان رودبار قصران استان تهران باشگاه کوهنوردی و دوچرخه‌سواری پردیس به سرپرستی آقایان مزینانی و شکاری به همراه ۱۷ نفر همنورد

دسترسی به آهار _شکرآب از تهران از طریق اتوبان بابایی – جاده لشگرک و سپس جاده اوشان است. (از پردیس می‌بایست ابتدا به تهران و سپس ادامه مسیر داد.) جاده اوشان در کیلومتر دوازده وارد بخش اوشان شده و از داخل اوشان حدود ده کیلومتر جاده آسفالت را تا انتها رفتیم تا به روستای آهار رسیدیم.

مسیر روستای آهار تا شکراب در میان باغهای گیلاس و آلبالو احاطه شده است که در فصل بهار سرشار از شکوفه‌های بهاری، در تابستان غرق در میوه‌های وسوسه‌انگیز و در پاییز رستاخیز رنگهاست. آبشار پرآب شکرآب یکی از زیباترین مناظر طبیعی آن است. رودخانه پرآب آهار به طول پانزده کیلومتر از دامنه‌های کوه صندوق‌چال سرچشمه گرفته و در مسیر خود از دره‌های کوتاه تارو بیشه گذشته و پس از آبیاری روستاهای مسیر به جاجرود می‌ریزد.

به وقت جمعه هشتم اردیبهشت ماه یک‌هزار و چهارصد و دو خورشیدی ساعت پنج و نیم صبح از میدان امام پردیس به وسیله مینی بوس عازم شدیم و در ساعت هفت و ربع در ورودی روستای آهار پیاده و رهسپار گشتیم.

پس از ساعتی پیمایش در مسیر حدفاصل روستای آهار به آبشارشکرآب _که در این زمان سرشار از شکوفه‌های بهاری و غوغای‌دل‌انگیز رودخانه آهار است_ به صرف صبحانه پرداختیم و پس از نیم‌ساعت به کوهپیمایی ادامه دادیم.

ساعت نه و چهل و پنج دقیقه به آبشار شکراب رسیدیم و پس از توقفی یک ساعته در کنار آبشار به سمت امامزاده طاهر که کمی پایین از آبشار است به راه افتادیم. بعد از درنگی کوتاه در امامزاده مسیر بازگشت را طی کرده و در ساعت یک و پانزده دقیقه برای بازگشت سوار مینی‌بوس شدیم. سفر نیم‌روزه در ساعت دو و سی دقیقه بعد از ظهر در میدان امام پردیس با آرزوی دیدار مجدد همنوردان به پایان رسید.

تنظیم کننده : نعیمه ایجادی
باشگاه دربندک پردیس
آدرس:تهران – پردیس – باغکمیش
09127394974

www.Tpmc.ir

کابینت نمونه

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دربندک پردیس”